Onze vieringen

Elke zondag vieren wij dat Jezus onze redder is en God onze Vader. Iedereen is welkom om deze vieringen mee te beleven.

Alphacursus

Alpha is een introductie in het christelijk geloof. In tien gezellige avonden en een weekend ontdekken de deelnemers wat het christelijk geloof inhoudt.

Online diensten

Wij zenden al onze diensten uit. Als u thuis onze vieringen wil meebeleven dan kan dat via deze link.

WELKOM

Wie je ook bent, waar je ook vandaan komt en wat je verhaal ook is, je bent van harte welkom om samen met ons te ontdekken dat Hij van je houdt. Elke zondag is er een kerkdienst om 10.00 uur. Na de dienst is er koffiedrinken om elkaar te ontmoeten en kennis te maken met nieuwe mensen. De dienst is mee te kijken op onze site of via kerkdienstgemist.nl.

Omzien naar elkaar

De Westerkerk wil zich graag inzetten voor de wijk, de stad en de wereld om haar heen. Wij steunen projecten wereldwijd, maar ook lokaal in Amersfoort. Wilt u hierover meer weten? Mail ons gerust!

Hier ontmoeten wij elkaar

Hopelijk tot snel in onze kerk op Lingestraat 10.

Beleef mee op Instagram

Bekijk onze Instagram om een beeld te krijgen van onze gemeente en inspirerende berichten te zien en lezen.